Sketna skit!

Glömde bort att vi var bjudna på fika hoss en i föräldragruppen idag :( .
När det äntligen händer något i livet ja då jäklar ska man glömma bort det!
Surt!!


Iövrigt har vi bara busat idag :)
Sen överaskade vi C och gick till hans jobb lagom till han slutade :)



Byrackorna har båda fått sig en dush idag i nytt schampoo.
Så nu luktar dom gott.
Hoppas schampot gör underverk i Rex päls.
Han har ju nå allvarliga hud besvär den stackarn.
Men man lär ju prova sig fram
Eftersom vetrinärerna inte finner någon lösning.
Trots blodprov och hudbiopsi :(
Det var iaf Aloevera och cocosnöts olja och spec för känsliga hundar.


Nu ska jag krypa ner under täcket och gosa med min karl :)'






Kommentarer
Postat av: Matilda

Det vi köper hos vetrinären är skit bra, kostar 190 å är mot klåda och inflammation. Funkar bra på mani iaf när vi duschar han med det en gång i veckan :)

2010-10-26 @ 10:56:36
Postat av: Anonym

min hund har oxå hudbesvärr, jag badar henne i olivolja några gånger per år och då slutar hon att klia,

2010-10-26 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0