Mobiltelefon

I sommras skulle jag byta från abbonemang till kontankort.
Jag skulle få ha samma nummer kvar.
Detta krånglade och tog över två månader.
Efter det gick min telefon sönder och jag fick ingen ny förns i julklapp av älskade :).

Under den tiden slutade alla att ringa mig eftersom det aldrig var något svar.

Jag lärde mig att vara utan telefon.
Men när jag väl fikc tillbaka den var det ingen som ringde eller skickade sms så jag slutade ta den med mig.


Numera har jag nästan aldrig telefonen med mig.
Ska jag långt kan jag ta den med för att kunna ringa om det händer nått.

Sen lyssnar Lexie på musik i den när hon tex ska komma till ro
därför har jag alltid telefonen på ljudlös.
För jag glömmer den alltid i samma rum som henne när hon sover.
Och är inte så kul när det ringer om det inte är på ljudlös.


Därför alla som ringer och inte får något svar :)
Ta det inte personligt eller bli irriterad jag har helt enkelt min telefon på ljudlös i ett annat rum .

Så skicka sms istället.


Jag måste inte alltid ha min telefon vid sidan och det är jäkligt skönt!


Kommentarer
Postat av: Mikki och Milos vardag..

Ja de har man juh märkt...

2010-10-27 @ 19:37:04
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0