Im back

Dålig uppdatering för var på köpis med Mikki och Sandra igår och letade kläder till kvällen det tog 4timmar :P .
Sen vart jag upptagen med att duscha och sånna tråkiga saker.

På kvällen rymde jag hemmifrån (skitläskigt!)
Kände mig kriminell fast jag bara skulle ut och äta med flickorna.

Vi var först hoss S och drack lite. Herregud jag lyckades bli påverkad av en cider :O
Men har man inte druckit sen långt före jag blev gravid ja då har man rätt att vara lättpåverkad.

Sen blev det Churchstreet!! :) Fick vänta 15min på bord :O
Chockad bara 15min en fredagkväll sanslöst!

God mat och bra sällskap.
Var tillbaka till mitt trygga hem och Connys varma famn kl 10 ..


Idag har det bara vart tvätt så nå mer kul har jag inte på lager :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0