Sjukstuga

Ja nu är hela familjen sjuka!
Typiskt!

Det snoras å hostas omvartannat.

Mest tråkigt för lilltjejen hon var ju nyss fökyld :/

Hon skrek som en tok inatt och var jätteledsen.
Skulle sova PÅ mig så de var lite svettigt
somnade med morgonrocken på i högsta beredskap för att upp å trösta.
Men lyckades dra på mig duntäcket över och sen en bäbis :P

Hon har iaf varit ganska glad idag !


Igår kväll när liten skrek som värst och conny precis vaknat (bara kallingar på sig)
Så plingar det på dörren.
Han ville inte öppna utan kläder och jag hade händer full.
Inte kände vi igen dom utanför heller,

Det började rycka i brevlådan och vi hör
öppna det är polisen!
WHAAT!!!

Ja mena även om man är helt oskyldig så blir man ju lite skrajsen .
Öppnade när vi fått ordning på hundarna.

Det var två civilpoliser.
Dom undrade om vi sett eller hört något.
Tydligen var det ett personrån precis utanför balkongen.
Vafaaannn!!!
Att jag ska vara så jäkla inne i datorn så man missar allt.
 

MEn a nu vågar man ju snart inte gå ut!
Händer grjer överallt.
Jag brukar inte gå sista svängen med hundarna för jag är så mörkis.


Våran lägenhet ligger precis i en 4vägs korsning och vi har fönster åt alla hållen .
Man missar nästan inget.
Häromdagen när vi lagade mat var det två bilar som krockade utanför.
Underhållning.
Varje morgon är det alltid några som springer som galningar för att inte missa bussen.
Kommer sakna de lite när man flyttar.
Men samtidigt blir det skönt.


Missar kursen med hundar idag p.g.a sjukdom
Fan åxå.
Var ju sista gången å allt :(


Kommentarer
Postat av: Mikki och Milo

Men fy fan.. då vågar jag inte gå ut nå mer.. Vet du vilken tid rånet hände ?

2010-11-24 @ 18:58:40
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Marina

Om jag hade Devil i kopplet skulle jag kunna gå där det är becksvart. Om nån är dum nog att försöka nåt när han är med får skylla sig själv, eller hur?

2010-11-25 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0