Säljes

Någon gravid som är intresserad ?
Tänkte kolla här innan jag lägger ut det på blocket.

En babysitter med vibrator ifrån Fisherprice.
Var våran räddning när lillan hade ont i magen eller när man behöver diska eller duscha.
Vibratorn hjälper ju till att skaka om lite i magen.
Väldigt uppskattad.
Använd men i fint skick.
150kr.



Babyskydd ifrån Britax römer.
0-13kg med flyttbart nackstöd.
Som passar i alla bilar.
Alltså utan bas.
Vilket är bra om man har flera bilar man växlar mellan
Eller om man som vi inte har egen bil utan åker med olika.
Finns solskydd till men jag dampade ur på det och tog bort det.
ALDRGIG krockad tappad eller hanterad på ett dåligt sätt!
Kan ju vara bra att köpa beg när man endå bara använder babyskydd ett tag.
Är ju bättre att lägga pengarna på en ny stol när det är 9-25kg.
400kr eller bud.


Har även tjockt med kläder från 50-56 till 74 .
Massor med rosa.
Har även oanvända overaller i unisex färger.


Kommer även sälja Lexies spjälsäng hon har nu som är ifrån Segr
Kostade närmare 2000kr ny.
Den är körsbärsfärgad skitfin! och kommer att säljas för att
jag kommer att ta min gamla som jag hade när jag var liten och måla den.
Vill inte förstöra den här med att måla den.

Kan maila bilder om intresse finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0