Ordning

Idag blev det en vända på köpis medans min bästa karl dammsög och torkade golven ! <3
Så himla skönt att komma hem till städat och fint.
Tack älskling för det!






Jag skulle byta sängkläder och öppnar min hemska gaderob.
Jag har fan inte ordning på nånting i mina gaderober.
Hittade två lika påslakan men inte hittade jag tillhörande örngott.
Så störande. Försökte leta i röran men blev bara irriterad och gav upp.
Så nu ligger det 6kuddar i sängen med alla möjliga färger *arg*

Dessutom när jag tvättar så viker jag allting olika.
Och jag fattar inte hur jag bär mig åt.
Ska jag vika 10handukar så ser alla olika ut.
Hur jag än anstränger mig så blir det iaf inte rakt eller lika.
Det gör ju inte att det blir bättre ordning i gaderoben
nä tvärtom
Ja mena ska det vara så förbannat svårt och vika lite kläder?



*suck*

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha det där känner jag igen :)

2010-11-06 @ 21:13:16
URL: http://lillararaklara.blogg.se/
Postat av: Marina

Ska mamma komma och visa dig?

Om det var bättre när jag skötte tvätten så kan jag lära dig ;-)

Pussa Lexie från mormor <3

2010-11-07 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0