Karljävel

Ja att man bor med en slusk är ju bara att konstatera.
Det har torkats händer på gardiner kladdats på det mesta.
Hoppar över att torka upp om han spiller på golvet.
O.sv.

Idag hade jag precis torkat bänken när han kommer in i köket och spiller kaffe.
Torka om. De är kul när man är sjuk :P

Nu ikväll har han legat ibadet och fisit så det har luktat hela vägen ut i vardagsrummet.
Nog för att alla fiser så det luktar men ja...
Han behöver ju inte ropa in mig i den fuktiga fisluften :P..

När jag går in sitter han och spottar snus spott på väggen!
Hallå äcklo.

Sköljer med lite vatten så det rinner ner bakom badkaret.
Det är vad jag kallar fräscht.

Dessa snusar är överallt.
Han sover med dom och dregglar ut över hela kuddarna så det blir fläckar.

Har han lös snus så sätter han det i halsen på natten och hostar ut det i ansiktet på mig.

Är det portion så hittar man dom på lakanen på morgonen.
Tar han ut dom innan han somnar ligger dom på nattduksbordet

Han brukar slemma med dom i ansiktet på mig.

När man ska pussas är det snus överallt.

Ush det är äckligt!!
Måste han vara så äcklig för han är karl?

Men tur att han slutat rökt iaf !!

HAn ska nu tvinga ner mig till affären för att köpa...

Mm just det snus..

Kommentarer
Postat av: Mikki och Milo

Du har en riktig karl du ;) haha

2010-11-25 @ 07:42:10
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Marina

Haha, dags att lägga bajsblöjor under hans säng och blodiga tamponger lite här och där så får han smaka på egen medicin.

Varför är det bara karlar som får vara snuskiga?

Har du lagt ut annonser på Fb´s säljsidor?

Krama lilla sjuka Lexie från mormor

2010-11-25 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0