Jaha?

Var på P-floyd konsert igår med pappa.
Kunglig musik och en massa häftiga ljus effekter.
Riktigt kul!


Idag är det ju fars dag. Hade planerat frukost på sängen paket matlagning och baka.
Men ikke!!!!
Kom till frukost och paket.
C fick en bok om flugbindning  Puma parfym och duschgel.

Sen drog jag och köpte flyttlådor inte en dag för tidigt :P Pappa skjutsade mig.

C åkte för att titta på en bil det skulle gå snabbt.
Ne inte det heller´dom stannade och åt.

Jag som ville laga mat här hemma och mysa.
Sen åkte han och drack kaffe så det blev sent.

Har inte hunnit städa ordentligt heller.
Hatar när det är skitigt på golven.
Men vad ska man göra när man är själv.
Lexie hittade grus på golvet när hon kröp omkring det fastnade på händerna så det åkte in i munnen.
Fräscht!


Kl är fem och jag har bara fått i mig frukost än.
Jag orkar inte ens laga nått!!!
Kul att laga mat till sig själv


Ne inte en bra dag!
Jag är trött hungrig och grinig inget blir som man vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0