Bättre sent än aldrig.

Eftersom det skulle bli snö idag så var jag ju tvungen att tömma alla blomkrukor och ta in balkongmöblerna.

För vi ska ju flytta så det kan inte stå hela vintern haha.

Mamma är här å passar Lexie så jag kunde gå med hund å duscha.
Jag vågar inte duscha när Lexie sover.
Gör ni det? Man hör ju inte om dom vaknar.

Iaf så var jorden frusen så jag va tvungen att ta in det i badkaret för att tina.
Men ja skulle ju duscha så jag gjorde det först
 och självklart började det ju snöa.

Så nu har jag sprungit in och ut i panik och flyttat in alla saker.
Så får C hjälpa mig ner med dom i förrådet..


Men ja bättre sent än aldrig eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Yes jag duschar när Liam sover,har dörren öppen så jag hör om han vaknar och sen brukar jag slå av duschen lite titt som tätt och lyssna.När han var mindre satt han där inne i babysittern..

2010-11-09 @ 16:08:59
Postat av: Mikki och Milos vardag

Jag brukar sätta milo i matstolen inne på toan när han är vaken.. Så får han kolla på =) Brukar aldrig duscha när han sover.

2010-11-09 @ 18:37:49
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Jennifer rinnström

Jag brukar duscha när millie sover men igentligen tycker jag att det känns lite läskigt framförallt nu när hon börjar bli större och rör sig mer. Igår satte jag henne i babysittern i dörröppningen så att hon fick "vara med", det är ju alltid populärt:)

2010-11-10 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0