Söndag

Ja i helgen har vi varit ute en hel del på en massa hyss :)
En massa lek har det blivit med hundar :)
Hundratals bilder på dom fyrbenta så jag tänkte som vanligt dela med mig av några .




Idag var jag och handlade lite nödvändigheter :)
hämtade en ny bäddmadrass då den gamla fick reklameras.
Vi tvättade den efter anvisningarna men den krympte
och filtret på insiden smälte.

Och för att skydda den nya så den inte behövde tvättas fick vi rådet att köpa
bäddmadrass skydd som var lättare att tvätta.

Hittade ett både bra och billigt på Ikea.
det bästa var att det var som plastad frotte.
Så himla bra när man har småbarn!


Köpte en rosa och fin amningskudde ifrån coop.
Kostade 199kr.
Och funkar så jäkla bra!
helt gudomligt när man ammar så länge och ofta som jag lär göra.



Imorgon ska jag till Fia på nått sånt där smink grejjs.
gissar på  att det är Mary kay.
Deras foundation är så jäkla bra!
Och nu när man inte använder foundation varje dag kanske man ska kosta på sig en .
(om det nu är de)




Sen har det ju varit bra väder så leksaken skulle ju så klart fram :)
Tog bilder men hade önskat jag komiit ihåg att tömma minneskortet och haft lite mer batteri!
Men några får ni se iaf.
Det var en nöjd och glad Rikard som fick sig ett provåk.
Alla pojkar badade C och R ramlade av hehe och T åkte ju sån där grej efter så han badade lite han åxå .
(Alla bilder är klickbara)








Ne nu ska lillan kastas i badet matas och sen rätt ner i sängen!
Älskade lill hjärtat.
tiden går så fort och hon är det bästa som har hänt oss
!



Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

fy satan vad kallt! :S brr.



Fina bilder du får, gissar på att du bytt upp dej til en systemkamera nu ? :P

2010-05-24 @ 08:23:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0