Morsdag

Det är fantastiskt att vara mamma!
Jag har världens finaste dotter och hon förgyller min vardag.
Känns som att hon varit här föralltid.
Fast det bara gått snart tre månader .

Vi har även en underbar pappa som ser till att vi har det bra!

Vaknade imorsse och kände mig xtra trött så jag bad Conny att ta Lexie ett tag.
Fick sova två timmar till innan han kom och lämnade henne i sängen.
Blev beordrad att ligga kvar.
Han tog ut vovvarna kom sedan in.
Hörde hur han höll på å grejja i köket.
Efter ett tag kommer han in till sängen med frukost !
Han kan om han vill :)
Fick rostade mackor juice och kaffe.
Så underbart...
Sen har vi legat och myst allihopa i sängen...

Nu sover hjärtat och jag och Lexie lyssnar på musik.
Sen ska vi ta en promenad förbi köpis...


Conny jag älskar dig överallt annat!
Tack för att du gjorde min dag!



Kommentarer
Postat av: Zanna

Mysigt :)

2010-05-31 @ 12:55:27
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0