Fint

Ja vi lämnade över bloggen till nån som kan detta
Och resultatet
 Ja ni ser ju själva
Skitsnyggt :D Love it...

Tack!
Emma




Blev en promenad hela familjen bort till köpis.
Jag skulle ha amningsinlägg sen tog vi en varsin hamburgare på donken.
Conny väntade utanför medans jag handlade eftersom familjens fyrbenta åxå var med :).


Imorgon är vardagen tillbaka och pappsen ska till jobbet :(
Lika jobbigt varje söndag.
Det blir så ensamt utan han fast jag har både Lexie hundarna och katterna.
Det är ju endå min andra hälft som är borta.


Får se vad veckan bjuder på.
förhoppningsvis lite mysiga promenader :)


Nu är det dags för en sen middag
 Sen ska liten ammas.
 Sen ska vi alla krypa ner under täcket.
Och invänta morgondagen....


Nu när bloggen är så fin ska jag försöka uppdatera mera.
Men vissa dagar är hektiska själv med två vovvar och bäbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0