Nattunge

Yes she is hon ska vara vaken minst 3timmar på natten tycker hon :P
Jag får sitta och amma medans jag nickar till typ var femte minut.
Och sen ska det bytas bajsblöjor imellan minst två hehe.
Såhär såg det ut 4inatt när jag bad conny se efter henne så jag fick kissa.
Så söööta :P
Men inte ser hon nå trött ut eller ;)



Idag har vi varit ute länge.
Vi gick en långpromenad först till rastgården där mamma bor och släppte busarna.
Sen gick vi vidare till köpis och åt lite korv på ikea sen gick vi hemmåt.
Var skitmysigt och skönt att röra på sig.
Hon sov gott i vagnen hela vägen och ett bra tag när vi kom hem.
Sen vaknade hon skittokig för att pappa skulle byta blöja hon skulle ha mat.
Hon åt så mycket att bhn blev för stor hehe ...
...


Igår var Kicki Janne Dexter och "lilla" Vincent här och hälsade på.
Lexie fick en jättefin bamsebody och röda byxor till.
Tyckte ju Vincent var så jäkla liten ca 6kg.
Tills igår då jag såg han brevid våran lilla skrutt.
Fick ångest över hur fort dom växer :/

Vincent och Devil ;)




Ne nu blir det diska innan sessan vaknar och ska ha mat.
Sen ska vi försöka få något att äta.
Dagarna går så jäkla fort !
vi kliver upp mellan 7 och 8 varje morgon och kommer i säng vid 11
ändå så hinner man inte med ett skit.
Helt underbart :)
Imorgon kommer BVC hit då ska hon vägas.

ush önskar jag kunde stoppa henne i växten så hon alltid är såhär !


Kommentarer
Postat av: Mikki

Åhh vilka mysiga bilder =) Blir avis.. Då ska jag också kolla på lindex om jag hittar någon bra.. tack för tipset

2010-03-11 @ 19:58:43
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja fösta tiden är verkligen speciel :) lägg alla måsten åt sidan å njut :)

2010-03-11 @ 20:09:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: angelica84

fyyy bubblans va söt hon är=D lik far sin tror ja,ja passa på att njut så mkt du lan den första tiden,den bara springer iväg=((

Du är så duktig nize! och vilken fin berättelse du skrivit:))

kram kram på dig!

2010-03-11 @ 21:41:39
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0