Denize

jodå nog lyckades man att raka benen igår alldeles själv utan hjälp *stolt*
Tog en rejäl dusch sen efter smörjde jag in mig med lotion målade mina tånaglar å hade mys :)
Det är lyx för en hög gravid de!

Natten har vart pest därimot har varit upp och kissat 5gånger!
Trots att jag inte drack något efter kl 8 igårkväll.
Har kissat nån droppe så bebis måste legat mitt på blåsan för jag var/är kissnödig HELA tiden.
Jag som verkligen hatar att behöva gå upp å kissa .


Har haft en jäkla massa förvärkar hela morgonen och nu åxå :S
gör lite ont.

Annars händer det inte mycket.
Rex har gett sig fan på att driva mig till vansinne och det lyckas han bra med .
Så dryg!
Men han har nog tråkigt.
Ska försöka ta mig ut lite senare och hitta på något med honom.



Kommentarer
Postat av: Fia

A mange sa det,fast han kallas nog inte samma av alla för han som kände honom sa inte exakt det du skrev..

2010-03-02 @ 12:46:10
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0