Denize

Igår kom först Fia förbi med en bärsele som vi fick låna :)
Väldigt snällt ...
Så man får händerna fria..

Sen tog jag C och Lexie en promenad till köpis.
Blev ett par nya jeans å tröja till C ..
Och sen köpte han ett par skitsnygga stövlar till mig <3
Tack!
Blev mc-donalds innan vi gick hem.


idag tog hjärtat Lexie på en promenad medans jag fick sova ett par timmar
åh gud vad skönt det var !!!
hann sova nästan tre timmar och ta en skön dusch innan dom kom hem..

Blir lite sömn i veckorna då fröken äter vid tolv på natten
 sen vid fyra
sen gör hon morgon sex och då intesiv ammas typ en gång i halvtimmen fram till typ elva
 sen sover hon ett par timmar
 sen är det mat igen och då brukar hon få ont i magen så då ska det tröstas fram till fem typ då somnar hon igen å sover till kvällen när jag väcker å matar henne.
<3



Kameran är för långt borta för att ja ska orka lägga in bilder nu ..
Men det är en dag imorogn åxå ;)
Då ja ska passa på att städa ordentligt åxå...


Plus att min älskade lilla dotter ropar efter mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0