Denize

Idag kan man inte låta bli att klaga på vädret ... :/ Det som var så himla fint igår..

Igår var jag och pappa till min farmor och hälsade på och visade Lexie.
Hon blev jätteglad :)


Sen tog jag och C en promenad runt bäck stannade vid Ikea och köpte korv åxå..
Var ute ett par timmar så himla skönt...


Idag blir det inte mycket gjort ..
Ska städa lite och imorgon börjar C jobba igen :(
Inte alls nå kul vi kommer sakna han !
Får se hur man klarar hund å barn själv på översta våningen ..


Nu lär jag kila igen någon ropar på mina tuttar hehe

Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Hejsan Svejsan! Ser att jäntan har kikat ut för er! =)

Grattis en massor, fint namn ni valt =)

2010-03-24 @ 18:09:10
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0