Nize

Ja inte mycket har hänt sen sist ;)
Mest vardagliga saker..

Var på föräldrar grupp på BVC med Mikki och Milo.
Men när jag kom hem och Conny frågade vad dom sa och vad som hände kunde jag inte svara på det :P
Så jag vet inte om det var så givande.
Men man fördrev tiden lite :P


Sen har jag varit med mamma på köpis och hjälpt henne leta kläder.
Två par shorts till Conny fick följa med hem från HM.
Dom hade halva priset på shortsen och Conny behöver lite "luftigare" kläder :P

Sen var det ju dags för 3månaders vaccinationen för lill tjejjen.
Hon fick sitta i pappas knä.
Första sprutan gick hur bra som helst.
Men den andra var värre och fy så hon grinade :(
Jobbigt att se.
Sen efter ett par timmar var det dags för febern att smyga sig på och hon blev jätteledsen...
Fick alvedon och somnade gott ett tag.
Sen har hon ätit och legat i gymet men medans jag gick med hundarna så blev hon dålig igen.
Hon hade kräkts och ögonen var helt dimmiga.
Såg jätte dålig ut.
Ja la henne i soffan på hennes täcke och hon somnade direkt.



Lexie blev åxå tre månader idag :)
Känns som förlossningen var igår.
Och samtidigt känns det som att hon varit här föralltid :) .
Min älskade bäbis kan inte vara utan henne i en sekund utan att må dåligt.
När Conny är med henne hemma så vill jag bara med hem för jag saknar henne hela tiden.
Lika om hon sover för länge. 
Om man kunde så hade jag haft henne fastklistrad på mig.
Vill vara med henne dygnet runt.
Jag mår skit så fort hon är för långt borta.

Vi älskar VÅRAN tjej överallt annat :)

Febrig och trött :(

och satt i p-staven igår.
Så nu är man blå på armen och det gör lite ont :P
Men är så jäklar skönt med p-stav..
Fnkar skitbra...

Nu lär jag sparka C från tv-spelet så vi kan äta lite sallad ...



Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Tack :) Lexie med förståss! Stor hon blivit. Det är så roligt nu när de är lite större och med mer :)

2010-06-06 @ 22:36:51
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Gud så söt hon är er lilla Lexie :)



Javisst är insynsskyddet fiiiint!! Passar perfekt i sovrummet.



Förresten så hittade jag och Hjalle Connys bankkort på marken igår så vi pluttade in det i erat brevinkast igårkväll vid 23-tiden, hoppas inte vovvarna åt upp det :)



Ha en fin dag!

2010-06-07 @ 08:49:37
URL: http://levinda.se
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Jag hade p-stav förut men blev så jäkla elak av den så jag tog ur den rätt fort. Men det är ju så olika det därfrån person till person.

2010-06-08 @ 18:49:39
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja eller hur! Colin älskar att vara med andra barn han skriker av glädje. När vi var på föräldragruppen kunde knappt bvc tanten prata för Colin skrek glädjeskrik och pratade i mun på henne i en och en halv timme hehe :)

2010-06-08 @ 22:03:40
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0