Denize

Damen ligger nakenfis i babygymmet rapar fiser kissar och bajsar :P Hon är gosig hehe tur att det finns handdukar.

Idag ska jag till Ikea en snabbis och köpa en stol som vi kan ha vid datorn.

Sen lär jag nog knalla upp till mamma en sväng hon håller på å flyttar.
Förra hyresgästen har inte städat ordentligt så vi lär städaa innan hon kan flytta in.
Det var grus i gaderoberna flott i kastrullskåpet fläckar på golvet m.m
Jag ska tydligen få göra avloppet för det är inte heller gjort.
Mycket trevligt att gräva i ett avlopp med massa rester från någon annan :S


Delar med mig av bilder nu jag tycker det är roligare än en massa text..






Kommentarer
Postat av: Emelie

Fuskat med städningen?

Jag har ju skurat alla skåp med svamp, medel och trasa...

Och avloppen gick det inte att komma åt, och när jag pratade med din mamma om det så sa hon att det var okej eftersom att hon fick lägenheten tidigare utan att betala en krona...

2010-06-29 @ 09:52:28
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0