Sovning

Sovning är just precis vad som pågår här hemma ALLA utom jag sover.
C och Lexie grisar i sängen.
Devil sover i x-tra sängen
Rex sover på mina fötter och katterna har tagit en fotölj.
Är tyst här nu...Kusligt tyst.


Har plockat undan och diskat.

Hoppas på en promenad när ovannämnda har vaknat.
Lexie får sitta i bärselen som vanligt.
Hon total älskar det och har roliga ljud för sig och viftar med armar och ben hela tiden :).

Köpte en ny mascara igår då den jag har ifrån Mary-Kay gav mig klåda i ögonen och huvudvärk.
Varje gång jag satte på mig den tog det max en halvtimme så fick jag ont i huvudet.
Samma med foundation så fort det kom i närheten av ögonen sved det.

Köpte en rosa ifrån Nivea och som vanligt utlovad så jäkla mycket volym.
Satte på mig den inte fan vart det nå volym men nya mascaror är inte bra dom är bäst när man använt dom ett tag tycker jag. Ja ja den får duga tänkte jag tills jag upptäckte i ren fasa att den var vattenfast!
Fan åxå .
Jag hatr det och lyckas alltid köpa fel.
Skiten går ju knappt att tvätta bort.

Bjuder på en bild på MINA fina. BARA MINA :D
Igår innan kvällspromenaden .
Liten var arg och fick åka vagn i pyamasen så hon kunde sova ett tag.


Hade besök ifrån Funäs här i helgen åxå.
Mamma Sandra  pappa Stefan och avkomma Ottilia som för övrigt var helt sjövild och klättrade på allt.
Fick lite kläder efter Ottan i str 80.
Det är bra att få kläder.
Så länge man VET vem som haft det och vart det kommer ifrån spelar det mig ingen roll att använda beg.
Billigt och miljösmart :)


Kommentarer
Postat av: mikkki

Kommenterar egentligen fel inlägg. Men har du beställt avtrycket eller har du köpt de ? vart fick du tag i de ?

2010-07-27 @ 13:36:52
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0