Denize

Imorsse var det barnmorskan som gällde :)
Gick jättebra allting .
Blodsockret var bra (thank god) var ju lite högt sist vi var där.
Trots julmat och allt har jag lyckats hållt igen.
Järnet var fortfarande dåligt får ingen ordning på det trots järntillskott två gånger dagligen .
Men det hade iaf stigit sen förra gången.
Förra gången vi var där var 18/12
Magen hade vuxit 4cm (jag som gissade på 5)
Så min mages mått var 31cm .
Och jag hade bara gått upp ett kg.
Alltså lagom mycket viktuppgång :)
Lille bebis ligger med huvudet nedåt och fötterna upp i revbenen precis som jag trodde och kände :D
Går in i vecka 33 nu iveckan.
det närmar sig fort :O.


Nu har jag precis hämtat Rex och ska snart göra lunch .
Husse kommer hem och äter idag blir kycklingpytt med sallad.
Mm !

Har förresten börjat bytt ut ris pasta mm
Med Bulgur och couscous.
Var lite less på couscous ett tag men conny är galen i det .
Men det funkar mycket bra och är till och med godare än att tugga på ris å sånt .
Lika bra att börja förbereda sig på att äta nyttigare om man ska lyckas gå ner något kg efter graviditeten.
Dessutom innhåller ju bulgur och couscous en massa fullkorn och inge kolhydrater nästan och man håller sig mätt längre.



Nu ska jag göra någon nytta ;)


Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

2010-01-11 @ 11:25:30
URL: http://fr
Postat av: fraajs.blogg.se

Sv ; ja det är helt sjuuuk vad pojken växer ! För mig är han alltid liten , lill snöret <3



Vad kul att bebisen snart kommer nize =D ser fram imot att få träffa er då så vi kan ta en massa promenader med bebisen och hundarna . Om du vill förstås .

Puss

2010-01-11 @ 11:26:43
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: mikki

Ska du börja på någon föräldrar grupp?

2010-01-11 @ 16:32:02
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: mikki

Vi ska också dit på torsdag, ni kan juh åka in med oss om ni vill?

2010-01-11 @ 20:14:12
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0