Denize

Har haft städdag idag :) Tagigt ner julgardinerna å sånt.


Rex har varit på träning ..
En tjej som ska bli instruktör lånade honom för ett "projekt"
Hon ska låna honom totalt i 5 timmar och träna kontakt övningar m.m .
Extra plus är att hon har en staffe tjej på 9månader som Rex får leka med.
Och inte tackar man nej till att hunden får stimulans nu när man är tjock och osmidig.




Conny är och skruvar skoter som vanligt
och imorogn om vädret tillåter blir det en grilltur självklart åker Rex med i pulkan
så jag har sällskap.
Sen skulle nog Vaneesa och Rikard åxå med.
Lovade ju en bild på min kungliga plats bak i pulkan
så ni får vell det då :)

 

Det är bara jag och djuren hemma .
Lungt och skönt.
Jag har tänt lite ljus och allt är så tyst.
Rex är trött efter träningen Devil sover i soffan och är lika trött han med.
Det enda är Dino som springer och jamar högt för han har flickvän på besök.
Är kattvakt åt mammas katt
och Dino är sååå kär i henne.
Han springer efter henne HELA tiden och pratar med henne .
Sover hon ja då sitter han brevid.
Kan ju bero på att han är okastrerad ;)


Ne hoppas på bra väder imorgon så man får ut å grilla lite.

Sen fyller Devil 4år imorgon
och mamma blir 50 ;)
OCH min yngsta kusin blir 17
Dom fyller så lämpligt på samma dag allihop.
Rätt så häftigt endå tycker jag.


Nu har jag suttit vid skärmen alldeles för länge och någon i magen lever om
Så jag har ont i revbenen och måste gå ett  par varv härinne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0