Denize

Börjar känna mig jättegravid :O
Hormonerna spökar och fyller mig till max.
Det börjar bli väldigt tungt och lusten att göra saker minskar mer å mer.
eller ja så fort man försöker göra nått så blir det bara tungt å jobbigt.
går in i V35 nu ju känns som en evighet kvar fast samtidigt som man undrar hur man ska hinna med att förbereda allt.



Älskade är ute på skoter han och jag sitter här å kliar mig .
Blir tokig på den där jävla klådan klöser sönder mig snart.
Ska äta lite nudlar och ta ut dammsugaren som jag har skjutit på hela veckan ;)
Man får vara lat ibland.


Blir nog nån promenad senare så vovvar får springa av sig och leka lite ...
och en annan får röra på fläsket ;)


Diva mammas katt när hon var här ..
Var min katt från början men hon valde mamma och så fick det bli..

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj redan v35..shit vad tiden gått fort för dig.Verkligen inte långt kvar och tänker jag tillbaks på när liam var i magen så känns det konstigt med tanke på att han var på väg ut nästan då och det hade vi ingen aning om.Han kom i 36+6 så vem vet..kanske har ni eran skrutt fortare än ni tror=)

2010-01-23 @ 17:48:23
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0