Denize






Mm vilken härlig dag det har varit :)

Vi vaknade och gick ut och lekte med vovvarna sen gick vi hem och åt frukost.
Inväntade mamma som skulle vara hundvakt.
Sen tog jag och älskade skotern och begav oss ut.
Vi stannade på en åker och kopplade av pulkan så tog jag lite kort när han "lekte" .
Blev några bra men skulle vilja ha ett nytt objektiv till kameran som man kan komma "närmare" .
Zooma in bättre för på dom flesta bilderna såg han så långt bort ut.
Sen åkte vi vidare till Sandviken och skoterstugan.
Där gjorde vi eld och grillade hamburgare och bara mös.
tills det började skymma då styrde vi mot överhärde.
Kom dit när det blivit mörkt.
Hälsade på Håkan och Sofie och Kim såklart :)
Och deras nytilskott Melwin 10veckor bäbis.
Gud så söt han va!!!
Längtar tiss våran kommer !!!.
Blev kvar där någon timme sen åkte vi hemmåt och gjorde mat (fläskfilee) .
Sen åt jag mamma och C
Och nu är det dags att krypa ner i ett bad med lite ljus innan sängen..
Kan de bli bättre :)



Några bilder på älskade som jag tog idag...


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja det är visst normalt fram till 14 dagars övergång. Hoppas du slipper :P heh

2010-01-17 @ 21:31:38
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: erika

hon får se till att ploppa ut snart då ;) vilket datum har du? :)

2010-01-18 @ 11:38:11
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0