Denize

Sitter här för att blogga men vette fasiken vad jag ska skriva.
Som vanligt med andra ord.
Ska äta om ett tag och bege mig ut med hundarna innan det är dags att städa av lite här hemma.
Får se hur långt jag orkar börjar bli så satans jobbigt allting.

Idag ska jag försöka äta så lite socker som möjligt.
Kommer bli så jäkla svårt då jag är helt sockerberoende.
Har jag alltid varit och det är ju inte spec bra.


Var till Ikea med mamma igår och det blev lite saker som fick följa med hem.
Nya sängkläder å kuddar och lite saker till bebis.



Sen var jag in på Coop och hittade förstås den sötaste overall jag sett :P
assade ju utmärkt att vi inte har någon overall i storlek som passar när hon kommer.
Utan bara har jättefina i 62.
Så jag kunde inte låta bli :P
kolla den lilla söta björnsvansen

blir helt sjuk av att titta på den




Blev mycket bilder men en blogg blir roligare med bilder.
upptäckte precis att mitt x-tra batteri till systemkameran inte passar i laddaren :S
Det passar i kameran men inte i laddaren konstigt.
Fick ju lite panik nu jag som hade räknat med minst ett fulladdat batteri till förlossningen.
Hmm får ringa pappa och fråga hur han gjort.
Han har ju åxå ett sånt x-tra batteri lika kamera och lika laddare.
(var ju han jag fick batteriet av )
så han kanske vet nått. :P





Ska svara på en kommentar som Ann-Sofie skrivit åxå:
Jag har redan kollat värderna.
Fick göra det i December pga av klådan.
Men det var inte de som tur var.
Utan jag har bara otur tydligen med klåda.
Antagligen för att min hud får sträcka ut sig så mycket .


Nu har jag inget mer att dela med mig av :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0