Denize

Om ni bara visste vad dagarna går sakta här.
Tiden har aldrig varit så lång.
Påbörjar V 39 idag alltså ca två veckor till BF
sen får man ju *lägga på * En vecka till säkert med min otur.
Men förvärkarna härjar fritt det började med bara på kvällarna men nu kommer dom lite när dom känner för det.
Dom är jobbiga .....
Inte för smärtan för så ont gör det inte mest obehagligt.
Men för förväntningarna som kommer med dom att man varje gång hoppas att det ska komma nå mer.



Lär passa på att berätta att jag haft en ängel till karl denna helg.
Då jag sluppit rastat hundar i detta väder.
Guld värt när man har ont!
Han har tagigt hand om mej.
Sprungit fram å tillbaka till micron å värmt vetekudden m.m
Idag jobbar han så då var jag tvungen att ta mig ut själv.
Men det är bara Devil hemma idag.




Ska dammsugas och diskas sen till lunch ska jag äta pannkakorna som blev över igår.
Längtar redan :)
Till mat senare får det bli nå nyttigt.
Stuvad spenat å fiskpinnar tror jag.


Har sovit så jävla skönt hela helgen å denna natt åxå
underbart att kunna sova igen.
Vaknar av mig själv strax före sju
sen kan man ligga å halvsova fram till nio.
Snart är det slut på sovmorgon men det gör inget :)





Längar så tills jag kan få sitta upp igen å komma ut i naturen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0