Denize

C tog ledigt i fredags så vi har lång helg.
Plus att vi fått ett nytt spel till x-box som vi har väntat på sen i dec .
Så behöver jag tala om vad vi gör för något ;) .


Har en sån sjuk klåda på mage och bröst nu kliar sönder mig.
Och bristningarna kommer fram mer å mer på magen.
Inte så konstigt så jävla spänt som skinnet sitter :O
Herregud så är det 1månad kvar jag kommer spricka.
 ;)
Men mitt i allt elände så är det lite mysigt endå.



Idag har vi varit ute å lekt en massa med vovvar och gått en härlig promenad.
Nu har jag precis tagigt ut sockerkakan ur ugnen som jag gjorde.
Hade i mjölkchoklad i den så hoppas på att den blir bra och smakar gott.
Älskade är på väg hem med mc-donalds.
Riktig tjockis helg.


Natten delade bara ut tre timmar sömn till mig och mitt i natten blev jag vrålhungrig och var tvungen att göra omelett :O Då börjar det gå lite långt tycker jag haha.
Så jag är trött och kommer nog somna tidigt idag. Skönt.




Undrar om jag någonsin kommer att se ut såhär igen ..
Svårt att tänka mig att jag varit så smal :O
Nu har jag lagt på mig ett antal kilon och en jäkla massa bristningar :/
Får lite ångest ibland men samtidigt får jag något som är så mycket mera värt
ett barn!
Det är värt alla kilon och alla bristningar i världen!

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Visst är det konstigt hur kroppen förändras... Min mage vart typ lika som innan efter Milton, återstår väll att se hur det blir nu.. Men brösten därimot saknar jag. Förut satt dom på plats! ;P Haha. Men det är som du säger. man fårnått sååå mycket bättre utav det. Dina bistningar äju trots allt ett bevis på att du bärt ett barn och det är vackert.

2010-02-06 @ 22:40:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anna Lång

Så länge man ammar så går man ner ganska lätt kan jag tala om! Jag går ner nästan ett kilo i veckan nu! Det är bra att ha hund, då kommer man ut på promenad! =) Nu är det inte långt kvar! avundsjuk Jag vill oxå föda barn igen! Det är så häftigt! =)



2010-02-08 @ 16:37:39
URL: http://www.metrobloggen.se/annalang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0