Denize

Dagen idag känns mycket bättre :)
Jag har sovit hela natten och bara behövt gått och kissat engång!
klev upp kl 10 :) Känner mig som en ny människa..


C tog vovvarna i morsse innan han gick till jobbet så jag har kunnat klivit upp i lugn och ro
ätit frukost och sånt...

Idag är det fredag äntligen får man någon mer hemma och slippa umgås med hundarna jämt ;)
Det blir tacopaj sen ska vi knalla till älskades jobb för jag lär kika på vattenskotern såklart.

Filmen igår var iaf bra tyckte jag
lite kärlek och sånt tjaffs kan vara bra att se ibland.
Men man blev himla sugen på att åka till ett varmare ställe.. Dom va på hawai *stavas*
Ja ni förstår vad jag menar fast ja inte kans stava.



Vill åxå påpeka angående mitt inlägg under att min älskade inte är sådär dagarna i ända
utan han försöker så gott han kan men ibland tänker han sig inte för och då blir man ledsen och sårad.

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Lika bra det :) jag stängde av mn telefon dagarna runt BF för folk ringde å smsa som galna. Man blev tokig tilslut!

2010-02-19 @ 11:29:33
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0