Denize

Ventilerade min ilska genom att ta en lång dush sedan gav jag mig på disken .
Var lite arg endå så då åkte dammsugaren fram och nu har jag ingen energi till att vara arg längre.

Har ätit matrester och funderar på att göra en kladdkaka
jag borde inte äta sånt men det 'r ju så gott :/
Vi får se hur jag gör....


Försökte ringa pappa med.
Tycker han borde bjuda mig på subway ikväll men han hade inte tid å svara tydligen.


Nu ska jag strax bege mig ut med busungarna men dom sover så sött så tänkte vänta ett litet tag till.
Som Rex busat omkring med mig idag är det inte konstigt att han sover.
Och Devil ligger i sovrummet å tjurar vilket han alltid gör när jag har dammsugit.
Han hatar när man dammsuger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0