Denize

Detta var mitt horoskop på facebook idag


Onsdagens horoskop Skytten
Familjelivet erbjuder riktigt intressanta möjligheter och öppningar just nu, och det kan vara svårt ...att inse att det faktiskt händer. Positiva ting växer till sig.


Kändes bra :) Både jag och C är skyttar dessutom.


Har precis vräkt i mig en brak lunch av dagens matrester mätt som jag vet inte vad.
Ska ta mig ut med odjuren en sväng bara maten sjunker lite.
Sen blir det disk och om jag pallar åker snabeldraken fram.
Men det är svårt att dammsuga med en jättemage hehe.


Ute snöar det.
 jag har lovat mig att inte vara en svensson å gnälla på vädret .
Är det sommar vill man ha vinter å tvärtom .
Men nu kan jag inte hålla mig...
Sluta snöa! 
Man ser ju ingen återvändo i denna snö.
Å C som hämtar en vattenskoter imorgon ?!? 
Då vill man ju att sommaren kommer. 
Känns hopplöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0