Denize

Mår kasst i magen.
Allt bloggande om semlor idag gjorde att jag inte kunna hålla mig utan sprang till affären och köpte en till mig å en till C.
Men som laktosintolerant går det inte så bra att äta semlor.
Eller jo bra går det vell men frågan är hur man mår sen :P
Känner mig lixom äcklig i magen och mår illa.
Men jag får skylla mig själv.


Ska börja med maten nu blir köttfärssås och fullkornspasta.
Fan tycker man äter samma saker jämt :/
Noll fantasi ..
Måste verkligen skärpa mig och försöka hitta på nå ny rolig mat.

Förslag?
Helst ska det gå fort å vara enkelt åxå :P .



Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

det finns ju en massa god mat ju =D

Tex . hemmagjort potatismos med ungstekt falukorv , det är hur gott som helst och går rätt fort .



Kram

2010-02-16 @ 18:58:30
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0