Teori

Jag har konstiga teorier som inte alltid är bra.
Men i mitt huvud är dom kanon.
Tex har jag bara ett par skateskor att gå i ute nu (DC SKOR).
Det är fasansfullt kallt och opraktiskt.

Men min teori var att eftersom
sulan på skorna är så tunn så blir det varmare när jag går på backen
då smälter isen och jag slipper halka.

Behöver jag säga att det inte funkar så?
Min pappa talade om att om isen smälter så blir det ju själklart halare eftersom vatten på is blir det.
Men sedan förra vintern har jag trott benhårt på min teori.


Men jag tänker inte köpa några vinterskor.
Jag vill helre köpa nya jeans eftersom dom jag hade innan jag fick barn kommer jag inte i.
Och dom jag köpte efter jag fick barn trillar av för jag har gått ner i vikt så mycket.
Har typ inga kläder.
Hellre kläder och frysa om fötterna iaf!

Kommentarer
Postat av: jenny ~Elvins mamma~

Tack :)



Köpte vinterskor förra året och de är nog de bästa jag har gjort :) använder dom och täckbyxor nästan hela tiden, kan man gör nu när man är mamma ;)

2010-12-11 @ 12:22:23
URL: http://jennyoelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0