Mhm

Mina mössor ifrån Carran är nu klara och är dags att hämta :D
Som jag har längtat.
Det är present och julklappar mer delar jag inte med mig av eftersom dom ska ges bort.

Annars flyter livet på i vanlig ordning.
Måste måla klart toaletten och Lexies hylla så att det är tipptopp eller nått :P på Söndag
För då fyller kärringen i huset 21år..
Och på måndag fyller karln 31år

Kul att 2 söta läsare tillkännagav sig iaf :P
Det sprutar kommentarer eller inte haha!


Imorgon väntas 1årskalas hoss Vincent :)
Lilla killen har hunnit blivit så stor!
Helt galet vad tiden springer bort när man får barn.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, ja då var Trouble inte gammal. Men dom var duktiga! ;D

2010-12-17 @ 15:31:41
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0