Bushund

Ja även Devil får sina ryck.
Just nu är han så jäkla full ifan haha.
Lexie har en massa leksaker på sitt bord på gåstolen som hon springer omkring med.

Helt plöstligt blir det alldeles tyst och sedan skrattar hon allt vad hon kan.

När jag tittar bak möts jag av en sjukt busig hund som har stulit Lexies tomte som hon har fått utav farmor sin.
Han hoppar emot mig med leksaken och morrar allt han kan.
Försöker få mig att dra i den.
Men sa åt honom att den fick man inte ha.
Då blev han ledsen,
Men tittade bort 2sekunder igen så tar han en ny :P
Han brukar ju inte röra hennes saker.

Så söt!!!
Som sagt tvätten är inte undanplockad därav röran i bakgrunden.
Måste vänta tiss L har somnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0