Denize

Hej hej min prinsessa gick till sängs runt tolv igår kväll och vaknade sex i morsse :D
Det går lite längre tid mellan maten nu..
Sen börjar det hända saker och man börjar kunna njuta mer av tiden med henne.
Hon "pratar" och hänger med hela tiden och så har dom söta små leenden kommit fram ....
Så himla kul.
Man kan lägga ner henne och hon ligger och tittar förut skrek hon som en gris varje gång hon fick ligga själv...

Var till BVC igår och hon vägde 5251 och hade vuxit två cm (58cm)
Det går fort ...

Vi har inte hunnit med så mycket idag sovit lite middag ätit lunch och Lexie har legat i babygymmet viftat med benen och vädrat rumpan ;)

Blir snart en promenad förbi pappsens jobb och säga hej ...


 Har blivit dåligt med kort tagna ..
då kameran har blivit bortglömd...




Jag älskar er mina vackra!
Är så himla lycklig över det jag har!
Ni och djuren är allt för mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0