Denize

I lördags skulle min älskade Engla komma hem.
En halvtimme innan hon skulle komma får vi sms om att kammremmen på hans bil gått sönder :( .
Så han fick ringa bärgare och jag fick bli utan vovve.
Men imorgon kommer hon ! :D
Han skulle ta tåget hit med henne ...

Gud så jag längtar efter att få pussa på henne igen...


Helgen har varit bra men Lexie liten har blivit förkyld och fått rethosta.
stackarn hostar så hon kräks och gråter så tårarna rinner.
Behöver ja säga att man gråter själv för man tycker så synd om henne...
Fy fan vad dåligt man mår.
Och hon skriker ..
Ne inget man vill vara med om hoppas det går över snart!


Skulle duscha Rex igår åxå ..... Jag har alltså inte lyft honom eller duschat han sen i början av min graviditet.
Jag tänkte att han är ju inte så stor (man ser ju inte själv hur dom växer) Han är fortfarande min valp.
Jo tjena! Jag tar tag och lyfter Men kunde bara förflytta honom ett par meter HAHA
Han var tung som en gris
och stor som ett hus såg han ut i badkaret..
Han väger över 25kg måste väga han exackt för jiises vad tung han va...
Så idag gick vi och köpte nytt halsband å ett fint läderkoppel till stora killen ;)
ska ta nå kort på han imorgon och slänga upp :P


Ne nu ropar mitt älskade barn !!! Hoppas hon får sova lite inatt iaf och slippa gråta så mycket.
Annars ska jag hålla henne i famnen hela natten om så behövs
bara hon slipper må så dåligt...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0