tråkigt

Äntligen helg så man har någon att prata med och umgås med tänkte jag.. Men ne C x-tra jobba så nu e jag själv igen.
 Men jag och Engla ska nog snart ta cyckeln dit och säga hej snart.
Om jag orkar vill säga..
 Är ju rätt lat..
Svärmor lämnade en tidning här igår där det handlade om nyblivna föräldrar som köper mkt onödiga saker till sitt barn.
Som köper för mkt helt enkelt.
Men den enda som har handlat till bebisen är ju hon.
Jag har inte köpt en enda sak och kommer nog inte göra det på länge heller.



Idag är det inplanerat att vi ska äta fläskfilee med bea och pommes.
Men fick ett jäkla sug efter hämt mat idag varför vet jag inte.
Så vi får vell se ;)


Igår var Charlie och Matilda här vi kollade på Horton :D
Min favorit är helt klart Katie och när bäbisen är ute
blir hon först ut på min kommande tatuering ;D
Har en idee som ska gå längs sidan eller på benet med en rad olika tecknade figurer.

Katie är en jak (vilket inte syns) Hon är en söt psyskisk störd figur .
And i love her!




Nu måste jag stoppa något i magsäcken hoppa på cyckeln och åka till min skatt på jobbet :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0