Denize

Kakan har precis lämnat ugnen och sprider en härlig doft av äpple och kanel i lägenheten.
Än så länge ser den helt perfekt ut och jag hoppas den är jävligt god .
Eftersom jag lovat att bjuda älsklingen hans bror och hans far på den.
Det vore himla pinsamt annars.

C bror har köpt en ny bil en Dogde Ram precis en sån som jag vill ha,
Men min ska dock vara klarröd.
Men ni skulle sett mig igår när han skulle skjutsa mig till apoteket och jag skulle ta mig in
i den jävla bilen HAHA
Vart inte bara ett stön och frustande från min sida innan jag lyckats dra min numera tunga
osmidiga kropp upp och parkera arslet på sätet. Med den stackars valpen under armen hela tiden.
 

Den ser ut ungenfär såhär fast mörkröd och vet inte om årmodellen stämmer men typ iaf :)
Jag är avis.




Men istället för en såndär ska jag ha en spermacab ;)
Nu är det bestämt vilken jag ska ha och den är såå snygg!!
Bild kommer någon dag senare den är iaf svart och orange



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, för min tvätt blev inlåst i maskinerna när jag hade en söndag. :D fast så kanske de inte är hos er... Hur mår du nu då? kram

2009-09-24 @ 09:19:14
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är lika här, frukosten i toan på morgonen. Gjort nått ultra ljud än då ? kram

2009-09-24 @ 18:22:23
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh bara två veckor för dej, själv får man vänta sex veckor. Men jag ska försöka ringa och kolla om ja kan få det nån vecka tidigare. kram

2009-09-25 @ 09:55:55
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0