Denize

Hellu ursäkta min dåliga uppdatering ibland men jag bloggar när jag har lust helt enkelt.
Har precis stoppat in en äppelkaka i ugnen och väntar på resultatet höhö
man vet ju aldrig när jag bakar
vad det blir för något.

Sen är det meningen att ja ska ta cyckeln till connys jobb hämta Rex och bjuda dom på äppelkakan ;).


Har en jäävla massa tvätt och fick ingen tvätt tid förns på söndag.
Surt
Kanske får tvätta en maskin eller två hoss connys mormor om vi har tur ;)

Skulle behöva städa har massa grejer ligger överallt.
Men ibland vet man lixom inte vart man ska börja.
Så då låter jag det vara istället.


Men nu lär jag äta något :)
Blir stuvad blomkål och koorv som är kvar från igår hur gått som helst!

Kommentarer
Postat av: mikki

Får ni tvätta på söndagar? Det får man inte i mitt hus.. Vilodag, står det i våran tvättstuga och att maskinerna är avstängda.

2009-09-23 @ 19:44:29
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0