Denize

Har haft en underbar helg vill jag lova :) .
På fredagen hände det vell inte nått spec. Vi bara va helt enkelt.

Sen lördagen så vart vi ut en sväng med Rex själv
gick förbi höstmarknaden men de var inte så mycket att se.
Sen tog vi cycklarna med Devil och Engla till köpis.
Rex var med fast i cyckelkorgen.
Jag var in och handlade lite grejer på köpis.
kvällen spenderades  på Churchstreet och käkade underbart god mat och hade mys bara jag och C.
Helt suveränt.

I Söndags var vi ner till mormor i skogen hundarna fick en rejäl sväng ute i skogen utan koppel.
Käkade grillat ute i solen hade ca18 grader så vädret var kanon.
Skit myys :)


Idag har jag mest varit sur på Devil och Engla som drog omkull mig i morsse.
Jag skulle ner å boka tvätttid innan promenaden.
Och i trappen på vägen upp hinner dom se en hund som inte jag såg.
Så dom drog iväg och jag åkte omkull *hmf*
Fick en jävla massa skrapsår.
Hormonerna tog mest stryk då jag unde resten av promenaden grinade och snyftade.
Samtidigt som jag  muttrade svordommar åt hundanra en massa.
Haha måste ha sett kul ut grinade som ett litet barn fastän jag inte slagit mig nått.
Mer än att jag blev några skrapsår rikare.
Men med plåster på såren blev det lite bättre.


Efter älsko slutat kom Kicki och Janne med Rex bror Dexter så dom fick leka lite.
Trevligt.
Vi bokade in ev grillning på fredag med dom i skogen .
Älskar att grilla jag :)
Hoppas på bra väder.
Trots lek och bus är Rex inte trött och har rivit halva lägenheten .
Men har man valp så har man :P.


Men nu tänkte jag förse mig med lite matrester och mysa lite med C .
Om han inte blir rädd och springer ifrån mig vill säga :P
Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0