Denize

Började dagen med huvudet i toan .
Jag som trodde jag skulle slippa kräkas.
Men illa mår jag fortfarande dagligen men har inte behövt kräkas på ca en vecka.
Bara gilla läget.

Sitter och väntar på mat nu pommesen är i ugnen .
Blir matresterna från igår.

Vill gratulera Charlie och Matilda som äntligen fått en ny vovve.
Satt igår och kikade på annonsen och tänkte den där hunden skulle passa dom .
 Så när Conny ringer dom senare på kvällen så har dom precis hämtat den :)
En vit och brun amstaff kille hur fin som helst :D .



Ska hämta Rex efter maten är det tänkt.
Jag och Engla tar cyckeln som vanligt :)
Devil behöver åxå springa eftersom han gjorde inbrott i fodertunnan igår *morr*
När jag kom hem var locket avtaget och han själv låg på golvet och såg ut som en överviktig tax.
Kommer aldrig få ner den där hunden i vikt när han tjuväter hela tiden.


I helgen har C lovat mig att vi ska äta på Churchstreet äntligen!
Bara älskar maten där!
Så sjukt gott
.




Kommentarer
Postat av: Matilda

han är jätte mysig, en riktig soffpotatis :)

2009-09-17 @ 12:46:50
Postat av: carola

jag ska ha egen visning den 7 okt, kom gärna så jag får fler att träna på. Ta med svärmor.

Det är plysch veckor då, baby paketet är det erbjudande på hela tiden..

Ta gärna med någon och kom, inget köptvång

2009-09-17 @ 15:29:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0