Denize

Ja jag sa till mig själv att när jag visste lite mer om knytet i magen så skulle jag köpa ett set med kläder.
Det var det enda jag ville ha och inget mer .
Känner att det är så tidigt än och så.
Antingen ett brunt med tiger från nalle puh.
Eller ett rosa hello kitty.

Så jag och älsklingen tog cycklarna till köpis idag.
Så jag fick köpa mina första bäbis kläder.



Hädanefter ska jag hålla mig så långt ifrån barnklädes butiker som möjligt ;)


Köpte lite tuggben till hundarna och hämtade ut Lergigan comp till mig så man slipper spy så hemskt...


Nu blire gosa ner sig i sängen framför tvn med hjärtat..

Kommentarer
Postat av: Fia

Men nu är du så långt gången ändå att du kan köpa kläder..och skulle det ändå hända nå så beror det ju inte på om du har köpt kläder eller inte,sånt kan man spara och lägga undan tills det är dags igen isf,så köp på du=)Vi köpte vagnen i v.20 tror jag det var..och kläder köpte vi titt som tätt..bra att dela upp alla kostnader..

2009-10-07 @ 20:49:56
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja förstår det..men det blir mer och mer verkligt för varje grej/plagg man köper=)

2009-10-08 @ 10:29:26
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Anna Lång

Hej... =) När jag va i den veckan du är så hade jag redan köpt de mesta till bebisen. Säng, vagn, kläder och typ allt annat... Va härligt att äntligen få handla lite. =)

Lergigan käkade jag oxå. Mår du fortfarande illa? Jag käkade lergigan till vecka 17, nu behöver ja inte äta dom mer. Nu mår jag äntligen bra.. =)

2009-10-11 @ 17:54:54
URL: http://www.metrobloggen.se/annalang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0