Denize

Gud vad jag älskar vädret vi har nu!
Inte för varmt och inte för kallt solen skiner och det luktar höst ute.
Man får såna härliga långpromenader på morgonen ;)
Det är en bra sak när man har hundar att man alltid måste gå ut och gå oavsett väder och sånt.
Man behöver inte oroa sig för att man inte rör på sig tillräckligt.

Igår fick vi gå ner i källaren och hämta upp min vita "skoterjacka" Den jag hade i vintras när vi åkte skoter.
Det är den enda jag kommer i nu så den får duga :).
Kommer iaf inte att kunna åka så mkt  skoter i vinter :/ Får inte plats på den jäkeln :/.
Synd eftersom älsklingen har bytt maskin iår.


Hade jackan på mig i morsse när jag gick långprommisen och den var lagom varm.
Till Englas stora förtjusning hade det blivit is på vattenpölarna inatt så hon hoppade krafsade och åt is idag.
Sötnosen.


Läntar tills imorgon ska bli så spännande å se bäbis i magen :D
 Sen på fredag ska jag åka med Fia och fixa naglarna :)
Hoppas det blir fiint.
Men det tror jag.


Ska göra något att äta. Blev jättesugen på att göra scones det är ju så himla gott :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas ni får se det ni vill imorgon,och klart naglarna kommer bli fina=)

2009-10-06 @ 13:34:28
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

jaha, kan man åka dit och göra sånt. Vad häftigt :)

nästa måndag den 12:e ska jag ha ett sånt där lingon och blåbär "party" i någon av lokalerna på vretas kl 18. Du får gärna ta med dig en vän och komma. :P Inget köptvång, kom och fika eller så bara :)

2009-10-06 @ 15:45:31
URL: http://empan89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, vad avis ja blir.. Vill också se bäbis i magen..

2009-10-06 @ 19:46:39
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0