Denize

Började dagen som vabligt med en härlig långpromenad.
Efter att jag ätit stuvad spenat och fiskpinnar tvärslocknade jag å hundarna i sängen vaknade halv tre!?!
Var bara att kliva upp å diska sen gick ja och hundarna å mötte älsklingen och Rex när dom kom från jobbet .


Sen har vi bara myst i sängen och gjorde mat tsm torsk med potatis och äggsås värsta nyttig mat dagen idag :)

Nu har vi kommit in från en härlig promenad i höstmörkret.


Snart 'är det dags att inta soffa och kolla på Svenska hollywood fruar.
Vilket skit man tittar på men dom är ju bra roliga och hur dom gör bort sig.

Imorsse tyckte jag att det var någon som pickade på min hand innifrån magen .
Har känt det flera gånger på morgonen innan jag klivit upp.
Men vågar inte tro att det är sant ;) Känns så overkligt.
Men när man lägger handen där så är det som att någon simmar där inne ..


På onsdag är det UL :D spännande hoppas allt är bra därinne i magen..

Nej nu ropar soffan ciaoo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe jaa jag vet. Men det är ju jobbigt att ha passerat 80 kg redan. Men ska försöka hålla mig under 0,1 ton iaf ;) Såg dig imorse när du var ute på promenad. Och bebismagen syntes :D Hur mår du nu då? fortfarande lika illa med illamåendet?

2009-10-05 @ 21:59:30
URL: http://empan89.blogg.se/
Postat av: Anna Lång

Va härligt! Ja är du 18 veckor gången så är de nog bebisen som pickar. När jag var i vecka 18 var de full rulle i magen på mig. Tillomed så att min kille kunde känna det.. Nu ser man jätte tydligt på magen när han rör på sig.. =)

2009-10-05 @ 22:42:22
URL: http://www.metrobloggen.se/annalang
Postat av: Emelie

Vilken tur att tabletterna funkar för dig då :)

Jo, det är bara bra. Börjar bli tungt på jobbet och så bara. Spännande med UL imorgon :) Har du börjar känna nå sparkar än? jag känna någon mer än bara "pirr i magen" vid vecka 16. :D

2009-10-06 @ 08:50:19
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0