Denize

Jävla pissväder!
Fan långpromenaden i förmiddags var inte alls kul hundarna frös och ville inte gå och vattnet rann överallt på mig.
Men har man hundar får man ju skylla sig själv.
Tvingade dom att gå eftersom att skulle dom fått som dom ville och gått in efter att ha gjort sina behov.
Hade dom levt rövare inne kan jag lova.

Slängde i mig lite matrester från igår.
Sen var jag tvungen att gå ner till tvättstugan och slänga i sängkläderna eftersom Rex pissat på dom.
Så nu återstår disk och städ innan C kommer hem ikväll.
Så ska jag tvätta mig själv åxå :P.


Ska hämta mammas katt som jag ska passa tiss på Torsdag.
Eller de va min katt från början men hon tyckte mer om mamma och gillade inte hundar så värst
så då fick hon bo kvar där.
Diva heter hon.


Ibland blir ja nojjig som fan och tror att knytet i magen inte lever.
Har alltid lite av en hypokondriker.
Och så fort jag hör om någon som blivit sjuk så har jag fått samma sjukdom.
Vi ska inte tala om den gången jag såg en dokumentär om HIV på tv
Och efter det var slut var jag övertygad om att jag hade det och skulle dö .
Självklart har jag ju inte HIV.

Och på dagarna tittar jag på förlossningsakuten som brukar gå runt 14:00
Och där visar dom förlossningar som går snett och allt sånt.
Så självklart har jag samma problem som dom.
Sjukt drygt och vara orolig hela tiden.
Ingen annan som går och oroar sig hela tiden?

Nu är det nog dags att börja med helvetes städningen som jag hoppat över en vecka
fan så drygt och så har ja ju nackspärr dessutom.

Men nån måste ju göra det...








Kommentarer
Postat av: Fia

Förlossningskliniken börjar tillochmed redan HALV två=)

2009-10-04 @ 17:05:48
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kollar också på förlossningsakuten, vilket man inte borde göra egentligen. Man inbillar sig bara saker i onödan. och är orolig hur det ska gå för en själv.

2009-10-04 @ 17:43:01
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0