Denize

Sitter här å väntar spänt på att dom ska komma tillbaka någon gång med lilltjejen.
Har inte sett henne på 10veckor så man undrar ju lite vad det är för en filur som kommer.
Blir lite att slita med att ha fyra hundar hemma ett tag.
Men det går nog bra.

Fias karl mange var hit och lämnade av ett babygym å en babysitter som jag köpte av dom :)
Skitfina grejjer var det
Bra när man kan köpa begangnat är ju lite emot sånt.
Men det är en helt annan sak när någon man känner har haft det.
Så nu kan man stryka det ifrån listan :) .

Blir tacos ikväll längtar som en tok.
varje gång jag går in i köket och ser tacosåserna blir jag hungrig.
hehe kommer vräka i mig vill jag lova.
Och när jag är så mätt att ja spricker då ska jag äta lite till ..

Ne nu lär jag diska :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja jag gillar inte heller att köpa begagnat egentligen men ibland går det bra..är ju miljövänligt om inte annat:P Här blir det tacos imorgon och jag längtar oxå..

2009-10-30 @ 15:44:05
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Zanna

Men GUD! Det var bland de sjukaste jag hört! Vilken jävla idiot! Tur att hon får komma tillbaka nu och det kan bli ordning och reda för lilltjejen igen.. Tycker ni borde kräva henne på iaf bensinpengarna..



Och tummen upp för er som verkligen bryr er om era sålda valpar, inte alla uppfödare som bryr sig heller.



Du får pussa på henne från mig när hon kommer!

Hoppas hon får ett livslångt hem nu då :)

2009-10-30 @ 15:48:48
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: fraajs.blogg.se

stackars lillfisen ! :( hoppas hon får det bra nu !

Vi borde ses snart , kanske ta en sväng med hundarna ? :) puss

2009-11-03 @ 22:10:12
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0