Denize

Fan vad långtråkigt man får när man vet att man ska spendera ända tills imorgon kväll själv.
Var ute på långprommis med alla tre hundar suttit vid datorn och ändå går inte tiden nå fortare.
Ska snart börja med maten blir räkwook med ris tror jag.
Sen ska jag försöka städa åxå men gud så drygt.
Men det är ju tidsfördriv iaf.


Kvällen igår spenderades framför tv med chips dipp och mysiga snarkande hundar.
Tände lite ljus åxå.
Så härligt att kunna göra det igen.
På sommaren känns det inte mysigt på nå sätt.
Men nu är det härligt kallt ute igen :).



Det snöade i Funäs när jag pratade med älsklingen i morsse .
Så snart är snön här åxå tror jag ..


Nu har jag inte så mkt mer att skriva faktiskt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0