Denize

Åkte in igår och fick det där hemska vaccinet ;)
Idag ömmar det som fan i armen men i övrigt mår jag bra..
Det var hur mycket folk som helst där :O
De trodde jag faqktiskt inte å då kom jag endå dit tio i sju å dom stängde sju.
Ska ta den andra sprutan nästa månad.

Åkte med pappsen så passade jag på att köpa hem en säck hundmat.
Går ju bara åt 25kg i månaden ;) ..

Sen var vi förbi ica maxi och köpte lite rotfrukter.
Så i helgen blir det rotmos med korv och kålpudding så man kan frysa in lite .



Brjar blir lunchdags nu
först ska jag ta reda på disken :O







Kommentarer
Postat av: Charlie

25 kilo :) Tänk va dyrt de hade vart om ni kört på märkes foder Hehehe!

2009-10-22 @ 10:48:08
Postat av: Nize

Vi gör ju de charlie ;) Vi har bytt märke till Iams så det blir vell iaf 1200 i månaden ;)

2009-10-22 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0