Denize

Sitter och dunkar musik här och imellan springer jag till tvättstugan :P
Önskar att man hade plats för en tvättmaskin inne så slapp man alla dessa förbannade trappor .
Tur att det inte är så mkt tvätt iaf...

Imorgon blire nog vaccination mot gris flunsan.
Hmm ville först inte ta den men när man tänker efter
vill man ju inte riskera att ligga däckad apsjuk när man är gravid.
man löper ju endå större risk att bli smittad när man är gravid.
Och spec när C träffar så mycket folk på jobbet så kan ju han bli sjuk å smitta mig.


allting är så rörigt hemma just nu skulle bara villa kasta ut allt och börja om från början .
Men lär försöka få ordning på allt tils i helgen åtminstånde.


Vi ska ut med en soffa och in med en extra säng i "barnrummet" .
Ifall det blir jobbigt på nätterna så kan man sova där och slippa störa den andra som kanske måste sova.
Och sen får man ju kanske gäster nån gång.
Så blir ett alltiallo rum .
Datorn flyttade vi ut i vardagsrummet.
Men ska köpa ett nytt databord.
Ny soffa och ny tv -bänk


Min inneboende i magen har iaf börjat sparka och härja som f*n .
Var och träffade min nya BM igår pratade lite och lyssna på lillans hjärta
som slog fort för hon höll på å vrida och vända på sig hela tiden .
Skönt att hon mår bra och rör på sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0