Denize

Ja det har varit hektiskt med fyra hundar här hemma .. Puuh!
Men igår åkte Diva till sitt nya hem nu är hon nära och det känns bra.
Vi önskar henne lycka till


Upptäckte dessvärre idag att jag missade tvätt tiden igår.
Det värsta var att det inte fanns någon ny tid förens om två veckor *arg*
Det går ju inte !
Spec inte när Rex har tuggat i sig hälften av mina trosor bhar och strumpor ...
Hemskt kul att sno dom ur tvättkorgen och ha dragkamp med Engla.


Igår fick vi dom två nya Johan Falk filmerna ja den näst sista var det ju inte sådär väldigt mycket drag i :/ Liten besvikelse från alla som tittade här igår. de va jag Rikard Vanessa Fredde och C.
Den sista filmen knäpptes på i sängen när vi skulle sova så jag hann bara se lite men det verka faktiskt bra.


Är så irriterad på tvätt tiden så vette fan vad jag ska göra :@
Till och med söndagarna var upptagna alla pass fast man inte ens får tvätta då.


Tänkte slänga mig å magen på soffan eftersom någon livar om så jäkligt därinne och sparkar ;) men det gick inte heller för det var upptaget.

Nya soffan kommer om tre veckor då vette fan vad som skulle vara felet om vi inte fick plats höhö.

Får bli sängen å titta klart på filmen ...


Mycket hundbilder nu men måste lägga in den här på Rex för ett tag sen inte så bra bild kanske men kolla stilen haha



Och sen avslutar jag med Devil såklart..
Skirver mer sen så jobbigt att sitta här magen är i vägen ;)


Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

Jaa men det vore det verkligen , svea kan behöva lite hundsällskap så hon inte blir så kaxig så fort hon ser en .. haha .



Puss

2009-11-05 @ 21:48:15
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0