Denize

Har precis betalat av räkningarna .
Så jäkla tråkigt varje gång man ser så stora belopp försvinna från kontot men men..

Det är sjukt tyst och lungt här hemma !
Det är bara jag och Devil å katterna här ..
Är så van med Engla eller Rex.
Men rex är på jobbet med husse.
Va skitkonstigt att bara gå ut på promenad med Devil
men han däremot har lyst upp som en stjärna och är glad och lekfull igen
och det känns hur bra som helst !
Han börjar bli sig själv igen.
Förut när hon tog en leksak eller nått kom Engla som en skjuten ur en kanon och tog saken av honom.



Nu står det baka på schemat vi ska bara lussekatter efetrsom dom jag bakade sist börjar ta slut.
Sen är det så himla kul å baka :)
Sen hoppas jag tiden rinner iväg snabbt så hjärtat kommer hem från jobbet.


han håller på å ta reda på vart våran vagn är som vi betalade för ca tre veckor sedan.
Den har inte kommit än eller så står den och väntar på oss någonstans




Och magen den växer eller?
jag ser till och med skillnad.
Bilder från förra veckan
v26


Kommentarer
Postat av: Mikki

Har hört att saffran används som medel för att göra abort i andra länder. vet ej om de stämmer.. men tänkte bara säga de.

2009-11-30 @ 14:29:11
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo nog växer den alltid..tycker man märker det mest på tatueringen för när den var nygjord tyckte jag att den var as stor,nu däremot..njäe..Gällande saffran tror jag inte det är nått att oroa sig över,det är så liten mängd i en deg med massa annat..nog åt då jag saffransbullar medans jag var gravid..

2009-11-30 @ 15:09:05
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0